لابد مستحضرید که رجانیوز نوشته بود که اوباما  تخصیص بودجه‌ای 20 میلیونی برای خوش  رقصی بیشتر سبز ها در اینترنت امضا کرد. لجن نیوز ادعا می کند که فضاهای سایبر  ( اینترنت) که در جریان انتخابات و حوادث پس از آن نقش جدی در هدایت آشوبگران داخلی داشته  همواره تحت حمایت گسترده محافل مالی آمریکایی بوده و ردیف بودجه مشخصی در برنامه مالی آمریکا به خود اختصاص داده است.

حاشیه  ی خبر:

سامانتا جان . این نامه را از جزایز هاوایی برات می نویسم.  می دونم شوکه شدی . من هم خودم باورم نمی شد.دیروز عصر توی  اطاق نشسته بودم و به سقف نگاه می کردم که زنگ در  را زدند. مردی شبیه کاراگاه گجت با  لهجه ی امریکایی حوالی هوستون  و یک چمدان پر از دلار پشت در ایستاده بود. یک کارت تبریک کریسمس هم  داد دستم  و سریع پشت علف ها گم شد. عین نامه را برایت می فرستم .(من دیگه باید برم تو آب .جورج کلونی با مایو منتظر واستاده گناه داره  طفلی ):

بسم رب شهدا والصدیقین

ویولتای عزیزم را قربان می روم

در آستانه ی فیل تر شدن سبز  وبلاگ نسوان در بلاگفا و به منظور قدردانی از زحمات شما در  تار نوشت نویسی سبز و القای شبهه و هدایت اغتشاشات اخیر  این دلارهای ناقابل را بهمراه بلیط سفر به هاوایی برایت می فرستیم . به قول هیلاری  برگ سبزی است  تحفه  ی درویش. میشله توی آشپزخانه مشغول طبخ قرمه سبزی است و  سلام می رساند . سبز و فرفری باشی.

بارک حسین /پرزیدنت اف د یونایتد استیتس اف د امریکا/د وایت هاوس

ای  نامه که می روی به سویش  *******از جانب من ببوس رویش

پی نوشت: راستش کمی عذاب وجدان دارم ، وقتی می بینم فقط بخاطر پول داریم از سبز ها حمایت می کنیم.فکرکن وقتی  رییس جمهورت لایحه ای رو تقدیم مجلس کرده که تا 3 سال دیگه هیچ فقیر و بی کاری در ایران نباشد و مجلس برای ارامش مردم قول داده ظرف5 روزفتنه طلبان را اعدام کند و عامل جنایت ها هم که فقط یک نفر سعید مرتضوی  بود اون  هم که شناسایی شد.دیگه چی کم داری؟خداییش باید خیلی بی چشم و رو  باشی به این دولت مهرورز پشت کنی.