این سامانتا هم هر ازگاهی از غیبت صغرا میاد بیرون و یک آتیشی به پا میکنه و باز میره توی غار، دیشب ساعت 3:17 صبح زنگ زده سلام احوال، بعدش هم میگه اوا من حساب ساعت رو ندارم امیدوارم بی موقع زنگ نزده باشم! خوب خواهر من، برو تو اینترنت نگاه کن ببین اون سر دنیا ساعت چنده.والله بالله آدم دو تا دوست مثل تو داشته باشه دیگه نیازبه دشمن نداره! حالا این هیچی، چند وقت پیش اومد یک پست نوشت در مورد ظلم و ستم به زنها ، من گردن شکسته هم شیر شدم ، جوونی کردم یک چیزی نوشتم در مورد تجاوز جنسی به زنها. نیتم هم به این قبله قسم خیر بود. خواستم بگم بابا هر زنی که تنها بود و در دسترس قبل  از اینکه هلش بدین تو تخت  ازش بپرسین ببینین نظرش در مورد سعادتی که به وی رو کرده چیست  و اگر شعور نداشت و گفت نه ، این نه رو به رسمیت بشناسین.

چشمتون روز بد نبینه ،هنوز مرکب قلمم خشک نشده بود که  فریاد وامصیبتای آقایان به آسمون رفت که  جماعت مردها هم توسط زنها مورد تجاوز قرار میگیرن، چرا در مورد آن چیزی نمی نویسین؟ راستش را بخواین صاحب این قلم هرگز به خودش اجازه نمی دهد  از مسیر حق و  عدالت منحرف شود.من هرگز فکر نمی کردم که مقوله ی تجاوز به مر د توسط زن امری به این شدت متداول و رایج است و من با نا آگاهی از کنارش رد شده ام. تحقیقات بیشتر من و مراجعه به آمار ها نشان داد که من به شدت اشتباه می کردم و تعریف من از تجاوز بسیار بدوی و پیش پا افتاده بوده . فی الواقع ،آمار تجاوز به مردان آنقدر بالا بود که مرا دچار حیرت کرد.تقریبا 99.9% مردان تا سن 50 سالگی بطور متوسط 12 بار در هفته و در برخی کشورها تا روزی 34 بار مورد تجاوز قرار می گیرند.این تجاوزات به اشکال مختلف صورت می گیرد و در همه ی موارد فرد متجاوز زنها هستند.متداول ترین حالت ها عبارتند از::

الف – زن، توجه مرد  را جلب کرده و او را به لطایف الحیل تحریک می نماید  و بعد از برخاستن رحیم مشایی وی با وی همبستر می شود. مرد ممکن است دچار درد نشده و به ارگاسم هم برسد اما بعد متوجه می شود که این زن فرد مورد نظرش نیست و دچار حس مورد تجاوز قرار گرفتن می شود. قانون گزار برای این زنان در نروژ، هندوستان و کنیا 4 ماه حبس در نظر گرفته است.شیوع این حالت 24.9% است و جزو جرایم سنگین محسوب می شود

ب- زن به مرد در حالیکه خوابیده است نزدیک می شود ( این اتفاق در ترن، اتوبوس؛ میهمانی و روی دوچرخه بسیار محتمل است) در این حالت زن متجاوز زیپ قربانی را پایین کشیده و با قساوت تمام رحیم مشایی وی را لیس می زند. آمار این جرم انقدر بالاست که  در کشورهای اسکاندیناوی به مردان توصیه می شود هرگز در مکان های عمومی نخوابند و یا درخواب زیپ شلوارشان را قفل نمایند.تقریبا 66.98% مردان بارها و بارها و بارها این گونه مورد تجاوز قرار گرفته اند. در صورت اثبات وقوع این جرم ،مجازات حبس ابد برای زن متجاوز در نظر گرفته می شود

ج- زن مرد را وارد مکانی بسته می نماید وبا استفاده از قدرت بدنی اش به راحتی او را به چهارپایه و یا تخت و یا در بالکن می بندد. ثابت شده که یک زن متوسط القامه ی 60 کیلویی می تواند همزمان اگر بخواهد 3 مرد 190 سانتی را به تخت بسته و انگاه با استفاده از الات تیز و بلند مانند خیار یا برس و بلال به آنان تجاوز کند. این جرم 22.8% شایع است و مجازات آن اعدام می باشد.

در اینجا فرصت را غنیمت شمرده از کلیه رجال محترم بدلیل نا آگاهی ام در این زمینه عذر خواهی می کنم.و برای کلیه قربانیان تجاوز چه مرد و چه مرد  صبر جزیل آرزومندم.

با پوزش. الاحقر/اختر.