ویولتای نازنینم، سلام

خوشحالم که تنها نیستی و ناراحتم که بی حوصله ای. امیدوارم به زودی زودی حوصله ات برگرده سرجاش.

در مورد وبلاگ داری، میدونم که کار پرزحمتی است و میدونم که شماها برایش چقدر زحمت کشیدید، خسته نباشی، واقعا خسته نباشی و ببخشید که من در یک سال گذشته خیلی مریض احوال تر از آن بودم که بتوانم زیاد کمکی بکنم.

خیلی وقت ها تو پرده دار اصلی بودی، شاید نه به اندازه تو، ولی خیلی نگران سرنوشتش هستم.از رفتنت خوشحال نیستم. به نظرم یک شروع خوب، باید یک پایان بی نظیر داشته باشه. .

 

امیدوارم زندگی واقعیت خیلی خیلی پربارتر از این وبلاگ باشه که قطعا همینطور است، به علاوه کم کم دارم به این نتیجه میرسم که همه واقعیت ها در حقیقت مجازی است، هیچ واقعیتی وجود نداره مگر اینکه ما بخواهیم واقعی ببینیمیش.

 

دوستت دارم، مراقب خودت باش


From:******
To: ************
Sent: Wed, November 24, 2010 5:36:15 AM
Subject: Re: Salam Ghashangam

سامانتا جونم

مهربون من،  نگران تنهایی من نباش! توی بساطم همه جور آدمی دارم.خارجی ، ایرانی،چشم بادومی،مهندس  مکانیک دارم، لوله کش دارم،  حتی یک دندانپزشک هم دارم ( البته به خوشگلی تو نیست).اما مشکل اینجاست که  حوصله  ندارم

در مورد بلاگ هم حکایت جک و لوبیای سحر آمیز شده ودرخت سیب تبدیل به غولی شده من را که  می ترساند، هر چی می نویسیم دست به دست می شود ، پخش می شود و انعکاس پیدا می کند.

دیگه نوشتن اینجا فقط یک جور بازی نیست. یک جور مسوولیت و کار مداوم می طلبد که شاید به یک کار گروهی بزرگ نیاز داشته باشد..

به هر حال بعد از این کار من نیست. کار کسیه که به زندگیش مسلط باشه و چیزی  بنویسه که تاثیر درستی به جا بزاره. من هرچی باید می گفتم گفتم.بیشتر هم  از سرگردونیام گفتم. مدتی است که فکر می کنم باید یک تغییر اساسی تو زندگیم بدم، میخوام برم به زندگی واقعی ام برسم؛ از زندگی در عالم مجاز خسته شدم.

پسرت رو ببوس..


From: ****
To: *******
Sent: Tuesday, November 23, 2010 19:38:48
Subject: Re: Salam Ghashangam

ویولتای مهربونم، سلام

من یک کمی میشناسمت، پس بهم نگو که نمیخوای بنویسی چون کارهایت زیاد شده. اگر دوست داشتی دلیل اصلیش را بهم بگو،

بهش میگویم که به آدرس ای- میل وبلاگ بفرسته .

مراقب خودت باش، خیلی مراقب خودت باش

من میدونم که تو خوب بلدی با تنهاییت لذت ببری ولی به هرحال نگرانت میشوم. لطفا مرا از حال خودت بی خبر نگذار


From: *****
To: ********
Sent: Mon, November 22, 2010 4:56:17 PM
Subject: Salam Ghashangam

سامانتای عزیزم

سلام ، چطوری؟

از اینکه کریستینا به جمع نسوان اضافه می شود خوشحالم،امیدوارم قدمش خیر باشد. لطفا ادرس ای میل بلاگ را بهش بده تا بتونیم با هم هماهنگ تر باشیم. من احتمالا از آخر هفته دیگه در وبلاگ نخواهم نوشت.به شدت گرفتار پروژه ام هستم و فرصت کافی برای نوشتن ندارم از اون طرف هم نمیخوام مزخرف به خورد مردم بدهم.به هر حال تجربه ی خوبی بود.ازت ممنونم. می بوسمت.