عزیزان من !

دشمن قصد دارد پیروزی های ما را به کام ملت تلخ کند ، نکنید ، این کار را.. من با قلبی شکسته و دستی چلاق و جسمی علیل و روحی ذلیل از تریبون  مراسم  پرشکوه نماز جمعه به وقت میشیگان ( اینجا یک شنبه ها جمعه است) این فصل الخطاب را از خودم در می کنم،من چلاق شدم از بس با شما حرف زدم  به چلاقی من رحم کنید هی هی هی … ( گریه و اشک ) من حال خوشی ندارم…عزیزان من .. پس از عروج ملکوتی  ویولتا  قدس سره گور به گور شده دشمن  قصد بهره برداری از فضای روحانی جامعه ی نسوان را دارد.( اشک و فین ) من از شما تقاضا می کنم به این بساط پایان بدید، من خیلی دموکرات هستم و اگر این فتنه با زبان خوش پایان نیابد  به همه ی مخالفین و -شاید هم گاهی -موافقین شلیک خواهم کرد. (این بار گریه ی حضار).  به احتمال قوی فردا امید آقا پنجان اولین کسی است که کف زمین با گلوله به اسفالت دوخته خواهد شد. ( شمع و کات روی مقبره امام راحل). ..

چند کلام حرف جدی با بسیجیان مخلص قرار گاه سید الشهدا :

ناگفته پیداست که ادامه ی این وضع که در اندرونی ایجاد شده است برای هیچ کدام از ما خوشایند نیست و باید تدبیری اندیشیده شود. هدف ما اینجا ایجاد فضای گفتگو است و گفتگو تنها در یک بستر سالم و بدور از تنش و عصبیت ممکن است. همه ی ما زخمی یک سری تفکرات و تنگ نظری هایی هستیم.  به عالم مجاز پناه اوردیم تا بدور از این تنگ نظری ها  در مکانی که خودمان ساخته ایم حرف های خودمان را بزنیم. جالب است که اینجا هم همان آدمها باز حضور دارند و باز می خواهند این بار  هم ما را از خانه ی خودمان بیرون بیاندازند. این ها گروهی از مردم همین سرزمین هستند و باید واقعیت را پذیرفت. جالب است که می خواهند ما در وبلاگی که برای خودمان ساخته ایم حرف های آنها را بزنیم !حالا هم که شهر را شلوغ کرده اند و همان قداره کشی های همیشگی شان را تکرار می کنند

از ابتدا این روز قابل پیش بینی بود. برای همین از شما خواستم که به این غوغا سالاران توجه نکنید. توجه شما تنها چیزی است که آنها می خواهند! بگذارید انقدر بنویسند که کی بردشان پاره شود! ما به راحتی می توانستیم از کنار این» اشباه الابل «عبور کنیم. چرا به آنها پاسخ می دهید؟ چرا می خوانید؟ روی سخن من با شماست که اینجا را دوست دارید. من با آنها که برای نابودی اینجا آمده اند حرفی ندارم.اما اجازه هم نمی دهم که جایی که ما با عشق و شعور ساختیم تریبونی بشود برای بیان حقارت ها ی تاریخی کسانی که به قدمت یک تاریخ ما را آزار داده اند.اگر اینجا خانه ی ماست ، ما برای نگاه داشتنش باید برنامه و نظم و قانون داشته باشیم.

برنامه ی اول که ماهها پیش با شما در میان گذاشتم و خواستم که پاسخی به هوچی ها ندهید متاسفانه  موفق نبود.

برنامه ی دوم این است که از فردا  تمام کامنت های این دار و دسته ( هر چه که نوشته باشند)  پاک  خواهد شد.این فقط یک تبصره دارد و آن این است  که یکی از شما زیرش کامنت گذاشته باشد. اگر شما زیر کامنت اینها چیزی بنویسید به منزله ی این است که برای شما آن کامنت ارزش پاسخ دادن داشته است. در این صورت من به احترام رای شما آن کامنت را حذف نخواهم کرد. در واقع شما هستید که با سکوت تان در برابر مطالب سخیف به من اجازه می دهید که آنها را پاک کنم.این برای ما تمرین خرد است و برای آنها حذف قهری از چرخه ی خردمندان را به دنبال خواهدداشت.پس لطفا از فردا موقع پاسخ دادن به اراجیف معلوم الحالان کمی بیشتر دقت کنید. آنها را بی پاسخ بگذارید، همان گونه که جواب ابلهان خاموشی است.

یادمان نرود اینها گروه بسیار کمی هستند- رجاله ها زیاد سر و صدا می کنند،این خاصیت طبل های تو خالی است- نگذاریم وجود عده ی انگشت شماری وامانده و نادان و بیمار ما را  از هم فکری ها و انسانیت ها و دوستی هایمان غافل کند. هر پیشنهاد دیگری هم داشتید برای ما بنویسید. خرد جمعی  مسلما راهگشا ی ما خواهد بود..