اونروزی عمه بلقیس زنگ زده می گه دختر خوب اینها چیه روی گودر شیر می کنی؟  خدا به دور اگه در و همسایه ببینند که یک زن مطلقه اینها رو شیر کرده چی با خودشون می گن. لابد می گن که از بی کسی شدیدا ح.ش.ر.ی شده و  عقل و هوشش ضایل .

می گم عمه جون مگه من چی شیر کردم؟ می گه دیگه می خواستی چی شیر کنی. این پست سکسولوزی زنانه چی داره می گه مادر. همینطوری توش نوشته که » ،آدم فقط برای اینکه شرشون رو بکنه ادای ارضا شدن در میاره از شر تلمبه زدن هاشون خلاص بشه «. آی خدا مرگم بده.حالا یکی یک غلطی کرد این چیزها رو گذاشت روی اینترنت .طرف نه اسمش معلومه نه رسمش. بعد برادر زاده من (هر چند که دیگه سالی ماهی یکبار هم نمی بینمش) برداشته اینها رو به اسم خودش شیر کرده. وای خدا. آبروی چندین و چند سالم رفت.

تازه بدتر از اون داره می گه زنها هم از س.ک.س لذت می برند. آخه این حرفه که آدم توی محل عمومی بزنه. می گم عمه جون مگه دروغه؟ می گه اگر از خونم نبودی دیگه کاملا ارتباطم رو با آدمی که این چیزها رو شیر کنه قطع می کردم. وای خدا به دور داره می گه زنها هم ممکنه بخوان با چند نفر س.ک.س داشته باشند. یا اینکه مردها باید حواسشون باشه که زنها هم لذت ببرند. حالا فکر می کنی رفتی خارج فمینیست شدی می تونی این چیزها رو شیر کنی. این حرفها رو ممکنه یک زن سلیطه به شوهرش توی رختخواب بگه ولی برادر زاده من اومده این رو روی اینترنت شیر کرده. حالا خدا رو شکر کن که همه از من می ترسن وگرنه الان یک لشگر راه افتاده بودن که حسابت رو برسن با این حرفهایی که می زنی.

می گم عمه جون آخه یکی از مشکلات زندگی خود من هم همین بود که وقتی ازدواج کردم هیچ ایده ای از س.ک.س نداشتم. شوهرم چند تا فیلم سوپردیده بود و فکر می کرد که با یک دختر 18 ساله باید مثل ج.ن.د.ه ها برخورد کند. فکر نمی کنی اگر یکی یک کم به ما آموزش بیشتر در این مورد داده بود شاید زندگیم خیلی بهتر می شد و الان با بچه مطلقه نبودم.  می گه خوب اون تقصیر اون مامانته که هیچ چی عرضه نداشت بهت یاد بده. می گم عمه جون آره پدر و مادر من هیچوقت نتونستن درباره این چیزها با من حرف بزنن مثل هزار تا پدر و مادر دیگه. فکر نمی کنی که همه اش تقصیر پدر و مادر نیست و این فرهنگ سیس سیس هم مقصره؟ می گه حالا تو برای ما شدی مصلح اجتماعی؟ بشین مشکلات خودت رو حل کن. نمی خواد آبروی خودت و ما رو ببری برای اینکه فرهنگ رو درست کنی.

__________

دیروز سر کار اصغر باهام چت کرد یک سری کارهای مالی داشتیم. بعد که اونها تمام شد یکهویی گفت : هر کی پستهایی که روی گودر شیر کردی رو بخونه می فهمه که چقدر این روزها ح-ش-ر-ی هستی خلاصه باز هم…  
معلوم شد که ماجرا زیر سرپست  سکسولوزی زنانه  است.
اصغر گفت که بهش دیگه ربطی نداره که من چی شیر می کنم ولی خواست فقط به من و خودش بگه حاضر نیست هیچگونه ارتباطی (بغیر از ک.ر.د.ن) با آدمی که چنین چیزهایی رو بصورت عمومی شیر می کند داشته باشه. خلاصه کلی بحث ادامه پیدا کرد ولی به نظر اصغر همه پسرهایی که ببینند من اون پست رو شیر کرده ام فکر می کنند که من ج.ن.د.ه هستم و همشون می آیند سراغم که من رو بکنند. خدا به دادم برسه.