من نمی دونم ما مردم کلا حالمون بده یا این که من شانسم بد بود یا این که من ریخت و قیافه ام بد بود یا این که هر چهار تاش. داستان این ریختی بود که ما با هر آقایی دوست می شدیم طرف یک کلام حرف خوش از دهنش در نمی اومد. یکی دور کمر دوست دختر های قبلیش رو به رخ ما می کشید یکی از قد و بالامون ایراد می گرفت ،یکی هم می گفت خیال نکن خیلی خوشگلی ها! خیلی هم معمولی هستی. اگه یکی دیگه خیلی خیلی می خواست حال بده  می  گفت: به چشم من تو خوشگلی. این یعنی این که «خوب  …می دونی …، خوشگل نیستی ها، اما من چون دوستت دارم این رو بهت می گم! » بعضی ها هم می گفتن:  تو سکسی هستی. که این هم یعنی این که  عزیزم با این که ریخت و قیافه نداری ولی من الان می خوام بکنمت.

خلاصه از شما چه پنهون ، ما منزل به منزل گشتیم تا دو کلمه حرف خوب بشنویم ولی نشد. البته آقایان از این نظر کاملا دو دسته هستن. یک عده که اصلا حاضرن بمیرن و حرف خوب نزنند. دسته دوم هم از اون ور بوم افتادن و الکی قربون صدقه می روند و به خرمگس ماده میگن قربون چشم ابروت.من خدا رو شکر با اونها محشور نبودم اما برام همیشه جای تعجب بود که  آقایان  دسته اول که یک حرف خوب هم از دهانشون بیرون نمی اد  با خودشون چی فکر می کنند :می ترسن زنها زیادی خوشحال بشن سکته کنن  خونشون بیفته گردن آقایون ؟ یا اینکه امر بهشون مشتبه بشه و بخوان طاقچه بالا بزارن و یابو برشون داره یا اگه دهنشون رو باز کردن و یکی رو خوشحال کردند مرض لاعلاجی چیزی بگیرن… من که هیچ وقت نفهمیدم .

 خلاصه از شما چه پنهون ، ما منزل به منزل گشتیم تا دو کلمه حرف خوب بشنویم ولی نشد.من از وقتی اومدم اینجا  و مردهای نامسلمان فرنگی رو دیدم بیشتر به این قضیه پی بردم. برخلاف برادران مسلمان ایرانی که به  آنجلینا جولی هم رو نمی دهند ،مردهای فرنگی از هر فرصتی برای  گفتن حرف خوب استفاده می کنن. شده از مدل مو یا رنگ لباس طرف تعریف می کنند و نشون میدن که توجه دارن .با اینکه علی القاعده استانداردهای زیبایی این ها که کیت وینسلت و مگان فاکس دارن از ما که حمیده خیر ابادی داریم باید بالاتر باشه ولی در عمل خیلی خیلی آسون گیر تر هستن و از هیچ فرصتی برای گفتن » تو چه خوشگل شدی» کوتاهی نمی کنن. اصلا خلاصتون کنم ،یک دوست دارم که دقیقا شکل گودزیلا ست. می گفت من از وقتی اومدم اینجا اونقدر بهم گفتن خوشگل که خودم باورم شده خوشگلم در حالیکه تو ایران سی و سه سال زندگی کردم یک نفر هم بهم نگفت خوشگل.تازه شوهر هم کرده

حالا به خدا داستان سر خوشگلی نیست ها. میخوام بگم تو این زمونه ای که اوضاع انقدر بی ریخته ،به پیر به پیغمبر جای دوری نمیره اگه به هم حرفهای خوب بزنیم ، هم رو خوشحال کنیم، با کلمات دلنشین روح هم  رو نوازش کنیم.باور بفرمایید از لگد زدن  توی روح و روان هم بیشتر کیف داره. امتحان بفرمایید ، ضرر نمی کنید