پیش در آمد:  چند وقت پیش یک  مستند تلویزیونی در مورد سکس تلفنی خانومهای نیمچه محترمی رو نشون می داد که  کاسبی می کردن و شغل شریفشون این بود که پای تلفن  اون سر خط مردها را با  دو تا حرف رکیک وآه و ناله قلابی به کامیابی برسانند. ( و من الله التوفیق) .بنا به روایت فیلم این خانومها واقعا اون طرف خط لخت می شدن  و دقیقا همون کارهایی که مردها  دستور می دادن را انجام می دادن.مثلا  بنا به دستور مشتری از اون طرف خط، بالانس می زنن و انگشت را  تا ته  توی مقعد فرو کرده  و در آورده و در حلق می کنن و چقدر هم لذت می برند و گاهی حتا به ارگاسم هم می رسند. ( فتبارک الله احسن الخالقین) . بنده البته نمی دونم اون مردی که دقیقه ای چند دلار می دهد تا با «صدای» یک زن سکس تلفنی داشته باشد چقدر بیمار یا بیچاره ست اما این را می دونم که تقریبا هیچ زنی هر قدر هم کثیر الارگاسم باشد  پای تلفن با شنیدن صدای یک مرد ناشناس ارضا نمیشود. جالب اینه که اون  برنامه با  ادعای مستند بودن  این واقعیت واضح را نشان نمی داد. چرا ؟ برای آنکه به مردها دروغ می گویند.

متن : آره آقای محترم ، به شما دروغ گفته می شود.همونطور که  به شما زن را یک کالا معرفی می کنن یا به شما نشان می دهند که سکس مقعدی برای زنها از آب نبات هم شیرین تر است، همونطور که به شما ثابت می کنن که قدرت و جذابیت جنسی شما در اندازه آلت تناسلی شماست  .به شما دروغ میگن تا صنعت سکس چرخه اش بچرخد و قرص های بیخود بزرگ کردن آلت تناسلی  و یک مشت فاحشه سوزاکی را به شما قالب کنند.به شما دروغ می گویند که زنها شما را برای پول میخوان تا  مثل اسب آسیاب کار کنین و چرخه های نظام سرمایه داری بچرخد. به شما  مدام در مورد افکار و احساسات زنها دروغ گفته می شود.بدتر از همه اینکه خود زنها هم به شما دروغ تحویل می دهند.ادعا می کنن که شما اولین مرد زندگی شون هستین ، پرده شون رو می دوزن، توی رختخواب ادای ارگاسم شدن در میآرن و چیزهایی را که دوست دارید بشنوین تحویل شما می دهند. آره آقا جان؛ به شما دروغ می گویند  تا به اهدافشان برسن .از رسانه ها تا والده ی مکرمه  به شما دروغ میگن  و شما هم  این دروغ ها را مثل قطاب  تند تند می بلعید.

با اینهمه دروغی که به شما گفته می شود عجیب نیست اگر گاهی با واقعیتی رو به رو شوید به شدت ترش کنید.توی ایران که قضیه واویلا ست.اون دو چارک اضافه کلی اعتبار و احترام می آورد. مدام بیضه هاتون رو حواله می دید و دو برابر زنها حق دارید و ارث می برید و به فرموده ی مولای متقیانتان دو برابر جنس ضعیف از شعور و کمالات و عقل بهره مندید.ننه جانتان هم که مدام قربون صدقه ی شمبولتون میره و به آبجی خانوم یاد میده که  سفره را جمع کند تا  داداشش با خیال راحت پاش رو دراز کند.البته  شما حق دارین فکر کنین که خیلی بزرگین، خیلی «مرد» هستین. اما با اجازه ی همه شما آقایان محترم ،خلاف به عرضتان رسانده اند.

بد نیست یک نگاهی به آمار طلاق بندازین و ببینین چند در صد طلاق ها بدلیل تقاضای زنان بوده . تا حالا از خودتون پرسیدین چرا با روند رو به رشد اشتغال زنها وقتی زنها دستشون توی جیبشون میره دیگه زیر یوغ شما نمیرن؟ خوب شاید در حالیکه شما روی تخت پادشاهی مردسالارانه تان خوش خوشانتان می شود اون ناقص العقل ها این حس را نداشته باشن.من از طرف هیچ کس صحبت نمی کنم. از طرف شخص خودم میگم: آقایون ، شما اساسی ترین نکات ارتباط با یک زن را بلد نیستین. شما قلدر ، متجاوز، مغرور و مستبد هستین.  شما آیینه نظام مرد سالار و زن ستیز جمهوری اسلامی ایران هستین.شما بی نهایت اشکال دارین و از همه بدتر اینکه دوست ندارین اشکالاتتون را ببینید. در ضمن برای این ادعا لازم نیست با همه مردها خوابیده باشم ( هر چند اگر خوابیده باشم هم به هیچ کس ربط ندارد). مشت نمونه ی خروار است.تازه من مشتم را از میان تحصیلکرده ها و آدمهای به ظاهر سالم و طبقه ی روشنفکر اون جامعه پر کردم.

پس در آمد :از این نوشته ها قصد کوبیدن مردها را ندارم قصد دفاع از زنها را هم ندارم. زنهای ایرانی هم مشکلات خودشون را دارن.  من با هیچ زن ایرانی نبودم که ایراد زنها رو بنویسم .شما یک وبلاگ بزنین و درمورد ایرادات زنهای ایرانی بنویسین. من فقط دارم تجربه خودم را می نویسم. به امید اینکه شاید به درد حتی یک نفر بخورد و خودش را ببیند. اگه این نوشته  شما را ناراحت می کند مشکل من نیست ،من دارم آیینه ای در برابر شما می گذارم. میخواهید آیینه را بشکنید ، بشکنید.

تبصره : بازم تاکید می کنم  این نوشته شامل حال همه ی مردها نمی شود. اما اگر زیرش به من فحش خوارمادر بدید مسلما شامل حال شما خواهد شد.

جوابیه یکی از آقایان ساکن اندرونی را در زیر ملاحظه فرماید، با تشکر از ایشان و سایر دوستانی که ما را در ایجاد فضایی برای گفتگو ی سالمتر راهنمایی میکند :

یک) زن ایرانی حمایت پرست است. از لحظه ای که با او طرح دوستی می ریزد انتظار دارد که مانند یک خدمتکار در خدمتش باشید. هرگز تماس هایش را بی پاسخ نگذارید، به تمامی پرسش هایش بی درنگ پاسخ دهید. همیشه حاظر به خدمت باشید. از او توقع بیجا نداشته باشید، شب ها مزاحم خوابش نشوید اما او هر زمان که هوس کرد با شما درد دل کند برای این کار در دسترس باشید. زن ایرانی از شما انتظار دارد مثل کوهی باشید تا بتواند به شما تکیه کند. انتظار دارد که خرجش کنید. هرگز بهانه هایی چون، در وسعم نیست، پول ندارم، نمی توانم و غیره را نمی پذیرد و از شما انتظار دارد همیشه و در همه حال از نظر مادی و معنوی آماده حمایت از او باشید وگرنه مرض ندارد که با شما رابطه داشته باشد. در نگاه زن ایرانی سکس جایزه ای است که در صورت رضایت از خدمات شما به شما پرداخت خواهد شد. اما زن خارجی بیش از آن منظقی است که بخواهد حمایت پرست باشد. زن خارجی به شما اجازه نمی دهد کیسه خریدش را حمل کنید، اگر مریض است او را تا دکتر برسانید، شب ها تا صبح پای تخت خوابش بنشینید و برایش لالایی بخوانید. او از شما انتظار ندارد که اولویت زندگیتان باشد. انتظار ندارد که برای اینکه او مریض است سر کار نروید و یا برای این که با مادرتان دعوایتان شده تا صبح به درد دل های شما گوش کند. برای زن خارجی شما دوستانی هستید که از وقت صرف کردن با هم لذت می برید. حال این وقت صرف کردن می خواهد سکس باشد و یا بحث در باره آخرین فیلمی که با هم دیده اید!
دو) زن ایرانی همیشه در ذهنش به شما خیانت می کند. نه اینکه نجیب نباشد. نجیب است و پرده بکارتش را تا شب زفاف حفظ می کند. هرگز با کسی سکس نمی کند و اگر این کار را هم انجام دهد اینطور وانمود می کند که وادار شده است. زن ایرانی از نظر ذهنی خائن است. ممکن است با شما سکس کند و شما را پسر بقال سر کوچه که اتفاقا قیافه جذابی هم دارد تصور کند. زن ایرانی در دوران قبل از ازدواجش در آن واحد می تواند با 10 نفر دوست پسر فابریک داشته باشد که به همه شان هم قول ازدواج داده و همه شان هم او را مثل یک بت می پرستند. زن ایرانی عاشق بازی کردن با مردان است. همیشه دوست دارد یکی را رزرو داشته باشد و همه را هم امتحان می کند. همانطور که نویسنده عزیز هم توصیه کرده اند که : یکی خارجی و یکی ایرانی دوست دارد از هر جنسی یکی داشته باشد برای روز مبادا. زن خارجی اینطور نیست. رو راست است. وقتی با شماست فقط با شماست و وقتی هم که نمی خواهد با شما باشد صاف می زند توی صورتتان که نمی خواهم و راهش را می کشد و میرود. زن خارجی آنقدر ها دیده که حسرت نداشته باشد همه را امتحان کند. زن خارجی تکلیفش با خودش روشن است که چه می خواهد.
سه) زن ایرانی دوست دارد جنده باشد. پایش را که از مملکت می گذارد بیرون فکر می کند وارد بهشت برین شده. می خواهد با یک برگ جلو و یک برگ پشت توی خیابان راه برود. شخصا تعداد بسیار کمی از دختران ایرانی را دیده ام که رنگ مویشان بلوند یا سفید استخوانی نباشد. زن ایرانی وقتی به مهمانی می رود لباس مهمانی می پوشد و آرایش مهمانی می کند. وقتی سر کار می رود لباس مهمانی می پوشد و آرایش مهمانی می کند. وقتی به دانشگاه می رود، لباس مهمانی می پوشد و آرایش مهمانی می کند وقتی به ختنه سوران پسر همسایه می رود لباس مهمانی می پوشد و آرایش مهمانی می کند حتی وقتی سر خاک مادربزرگش هم می رود لباس مهمانی می پوشد و آرایش مهمانی می کند. کلا دوست دارد توی چشم باشد. لباس های عجیب بپوشد، عطرهای عجیب بزند و کارهای عجیب بکند. در یک کلام عاشق جنده بازی و جلب توجه است. اما دختر خارجی هرجا که می رود متناسب با همان فضا لباس می پوشد ، آرایش می کند و البته رفتار میکند. هرگز او را با ارایش غلیظ در سر کلاس، سر کار یا جای دیگری که متناسب نیست نمی بینید. همانقدر که ممکن است در کلاب های شبانه جنده بازی در بیاورد در محیط کار یا درس موقر و محجوب است. در یک کلام می داند هرجایی برای چه کاری ساخته شده است.
چهار) زن ایرانی شما را به یک متخصص می بیند. اگر پول دار باشید می شوید متخصص هزینه هایش! حالا هرقدر که احمق یا بیشعور باشید، در سکس مشکل داشته باشید، یک کلام حرف درست بلد نباشید که بزنید برایش مهم نیست چون قرار نیست که از حرف زدن با شما حرف بزند با شما وقت بگذراند و یا سکس لذت بخشی داشته باشد. اصولا شما را برای این کار ها انتخاب نکرده است! همین که هزینه هایش را تامین کنید برایش کافی است. حرفش را با دوست پسر دیگرش می زند که توی سکس خوب نیست، اما متخصص شنیدن درد و دل هایش است می زند و سکسش را هم با آن یکی دوست پسرش که خیلی جنده دوست است و هر شب با یک دختر می خوابد اما متخصص سکس است و می تواند او را در هر بار حداقل سه چهار باری به ارگاسم برساند می کند. در نزد دختر های ایرانی باید از پسر های متفاوتی که دارای توانایی های متفاوتی هستند هرکدام یکی در کلکسیون داشت. برای دخترهای خارجی اینطور نیست. اگر او شما را قبول کند، با همه خوبی ها و بدی هایتان این کار را می کند. قبل از اینکه با شما صمیمی شود اول آنچه را که واقعا می خواهد در شما جستجو می کند. اگر سکس بخواهد اول از همه با شما می خوابد تا ببیند سکستان چطور است. اگر نپسندد دنبال چیزهای دیگر نمی رود، همان اول بی خیال می شود. اگر آدمی بخواهد که بتوان نشست و دو کلام با او صحبت کرد اول با شما حرف می زند تا ببیند حرف زدن بلد هستید یا نه. اگر بلد بودید و سکس کردنتان چنگی به دل نمی زند باز هم با شما می مماند چون برایش مهم این است که بتواند با شما حرف بزند و موارد مشابه دیگر. در کل تکلیفش با خودش و با شما معلوم است و دنبال این نیست که از هرچیزی بهترینش را داشته باشد. اهل کلکسیون درست کردن هم نیست، خیالتان راحت!
پنج) سکس با دختر ایرانی معمولا مصیبتی است فراموش نشدنی. اول از همه اینکه همیشه شما اولین نفر هستید و در 90 درصد مواقع هم ایشان باکره هستند پس باید فکر خیلی چیزها را از سر بیرون کنید. در وحله اول اینطور نیست که شما سکس بخواهید و او هم اگر خواست به شما جواب مثبت دهد. باید قبلش وارد بازی شوید تا آهسته آهسته به مقصد برسید. در رختخواب هزار ناز و عشوه می آید، گاهی درد دارد، گاهی حوصله ندارد، گاهی دارد از زور خوشی می میرد اما وانمود می کند که یک برده جنسی است که از او کار کشیده اید. گاهی هم اگر کیفش کوک باشد و حسابی خرجش کرده باشید و نازش را کشیده باشید شاید لطفی کند و نشان دهد که از خوابیدن با شما متنفر نیست و احساس انزجار نمیکند! اما دختر خارجی اگر سکس بخواهد به شما مستقیم می گوید، اگر شما موافق بودید با هم می خوابید. اگر شما هم از او سکس بخواهید به او مستقیم میگویی و در صورت رضایت دوطرف باز هم کار انجام می شود. اگر نخواهد هم به هیچ طریقی نمی توانید طرفش بروید و بالعکس. کلا تکلیفتان معلوم است که طرف می خواهد لذت ببرد و لذت بدهد یا نه! البته در باره سکس می توان مثنوی هفتاد من کاغذ نوشت و طبعا مهارت های لسانی را هم تویش جای داد اما فعلا برای این مطلب تا همینجا کافی است.